Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

All the small things

Av Evelina - 16 maj 2011 13:00

Hittade denna låt igår, tycker den va rätt bra :) Cool musik video också! 

Håller någon annan med om att dom passar lika bra med håret uppe som nere ?!   


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Evelina - 16 maj 2011 16:45


Jedward    

Av Evelina - 15 maj 2011 15:48

Om det är någon i världen som har missat denna underbara låt, så tycker jag ni ska höra på den! Också ni som hört den, för den är bäst, eller hur ? :D   ...

Av Evelina - 15 maj 2011 15:39


Hellosan! Och välkommen till min nya blogg - Jedward ! Bloggen kommer handla om dessa två, två killar från Irland som jag själv upptäckte via Eurovision son contest, med låten Lipstick.        De heter egentligen John och Edward, men då de...

Presentation


Hellosan! Jag heter Evelina och detta är en blogg om JEDWARD! ♥ Jag upptäckte dem då de var med i Eurovision Song Contest och därför skapar jag denna blogg bara för dom är bäst! Det finns många andra Jedward fans där ute och denna blogg är för er.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Skriv nått!


Ovido - Quiz & Flashcards